Barve, valji, sita, kamni
Grafični atelje MGLC je organiziran kot produkcijski center, v katerem je mogoče ustvarjati v različnih grafičnih tehnikah. Umetniki lahko tiskajo sami ali ob pomoči grafičnega mojstra.
V MGLC se že od ustanovitve naprej zavedamo, kako pomembni so ustrezni pogoji za nemoteno ustvarjalno delo, zato smo enega izmed glavnih vsebinskih in organizacijskih temeljev zasnovali v obliki eksperimentalnega grafičnega ateljeja za globoki tisk, litografijo in sitotisk. Tako je v našem prostoru po zgledu umetnostno dobro razvitih držav in likovnih centrov zaživela možnost za načrtovano delo na področju aktualizacije specifične premične kulturne dediščine in oblikovanje stalne mednarodne grafične zbirke.
Vzpostavljene so bile osnovne delovne razmere za vse tiste umetnike, ki so v skladu s kriteriji kakovosti in umetniškim izročilom ustrezali vsebinskim izhodiščem MGLC. Atelje že od začetka ni bil namenjen samo izkušenim in uveljavljenim grafikom, temveč nudi priložnost tudi mnogim umetnikom mlajših generacij, ki na začetku svojih umetniških prizadevanj nimajo lastnih primernih pogojev za delo.
V prvih letih delovanja je grafični atelje skrbel predvsem za ohranjanje in varovanje kulturne dediščine. V tem obdobju so nastali ponatisi del Janeza Bernika, Andreja Jemca, Vena Pilona, Rika Debenjaka, Bogdana Borčića, Karla Zelenka in Marijana Tršarja. Kasneje se je delovanje ateljeja osredotočilo na tiskanje v določenih klasičnih grafičnih tehnikah globokega tiska, litografije in sitotiska. Vselej pa je bil zamišljen kot eksperimentalni atelje, kjer lahko domači in tuji umetniki izpopolnjujejo znanje in raziskujejo v grafičnem mediju.
Avtor prispevka: Božidar Zrinski.