24. mednarodni grafični bienale
Katalog 24. mednarodnega grafičnega bienala poudarja vsebinski pomen grafične umetnosti v kontekstu novonastajajoče globalne umetnosti in notranjo organizacijsko strukturo prireditve, ki so jo sestavljale štiri razstave: osrednja razstava Svet grafike, spremljevalni razstavi Off-bienale: Informacija – Dezinformacija in Fundamina ter tradicionalna razstava nagrajenca prejšnjega bienala Upodabljanje Uliksesa. Ilustracije Richarda Hamiltona za Uliksesa Jamesa Joycea. Katalog vsebuje sklop uvodnih spisov o umetnostnozgodovinskem pomenu mednarodnega grafičnega bienala v Ljubljani, opise razstav, prispevek kustosinje o konceptu osrednje bienalske razstave, predstavitve umetnikov in izbor reprodukcij razstavljenih del. Fundamina je bila zgodovinska razstava treh umetnikov in v katalogu je vsak predstavljen z daljšim besedilom in nekaterimi reprodukcijami del. Off-bienale: Informacija – Dezinformacija pa je bila strukturna novost bienala, ki je umetnost popeljala onkraj muzejskega prizorišča, in je posebej predstavljena v dodatku h katalogu.
24. mednarodni grafični bienale nedvomno pomeni revitalizacijo ljubljanskega grafičnega bienala. Grafični kabinet (Calcografia Nacional) Kraljeve akademije lepih umetnosti San Fernando (Real Academia de Bellas Artes de San Fernando) iz Madrida mu je podelil posebno mednarodno nagrado za inovativnost na grafičnem področju. Dobitnik velike častne nagrade bienala Damien Hirst pa je MGLC podaril serijo trinajstih sitotiskov Zadnja večerja (1999), kar priča o kredibilnosti prireditve, ki jo je 24. izdaja samo še utrdila in poglobila. Kustosinja osrednje bienalske razstave Svet grafike je bila Breda Škrjanec.