Odveč je reči
Grafično mapo Odveč je reči sestavlja pet grafik z naslovi, ki so pomembni za interpretacijo celote: Brezskrbna, Brezzoba, Neprecenljiva, Brez besed in Neustrašna. Te besede, ki se pojavljajo tudi kot raztresena tipografija v grafikah, imajo več funkcij, od katerih so tri za avtorja ključne. Prvič, opredeljujejo junakinjo grafične mape – avtorjevo nekajmesečno hčerko Irenko. Drugič, lahko se nanašajo tudi na čustva med otrokom in starši, ko se začnejo med njimi graditi novi odnosi. Tretjič, tvorijo zanimiv tipografski kontrapunkt ponavljajočemu se glavnemu motivu vseh grafik – razpršenim, velikim in barvnim bucikam in iglam.
Motiv bucik in igel se v umetnikovih delih pojavlja že dolgo. Sprememba merila banalnega predmeta gledalcem predstavi svet, ki je »konvencionalen« in do neke meje ponuja oder, na katerem se odvija odnos med ustvarjalcem in gledalcem. Povečane bucike lahko postanejo ostro orodje ali celo orožje v rokah enega ali drugega. Z njimi se lahko tudi pripnejo izbrane besede, da bi se pritegnila in zadržala pozornost gledalcev/bralcev. Raztresene bucike naj bi nas tudi spomnile na naključnost – pomembno lastnost vsakega ustvarjalnega procesa.