Plakati Miltona Glaserja: Dylan, Alan Heller Pasta Furniture, Bach
Milton Glaser, Dylan
Zgodba tega plakata, ki je bil dodatek Dylanovemu albumu Bob Dylan's Greatest Hits iz leta 1967, je sledeča. Znani pevec in skladatelj je imel hudo motoristično prometno nesrečo, ki ga je za dalj časa priklenila na posteljo, širile pa so se tudi novice o njegovi smrti. Zato je založba CBS, da bi ustvarila pozitivno publiciteto že omenjeni plošči, pri Miltonu Glaserju naročila ta posebni plakat kot prilogo albumu. Glaser je Dylana upodobil v profilu z bogatimi, barvno nasičenimi kodrastimi lasmi, ki odstopajo od ozadja. Intenzivne, skorajda psihedelične barve lahko razumemo tudi kot duh časa flower power generacije iz druge polovice šestdesetih let 20. stoletja.
Milton Glaser, Alan Heller Pasta Furniture
Na prvi pogled je dvobarvni, vizualno minimalistični plakat reklama za novo različico raviolov. Že takoj nato pa zmoti merilo, ki pokaže, da je velikost »raviola« 60 cm. To je v resnici reklama za novo linijo plastičnih blazin v obliki testenin Alana Hellerja. Umetnik je eden od vodilnih svetovnih proizvajalcev pohištva. S svojim istoimenskim podjetjem Heller je v ZDA pripeljal italijansko oblikovanje.
Milton Glaser, Bach in a Fugueing Suit
Plakat s sodobno podobo skladatelja Bacha v ekscentričnem oblačilu je nastal za založbo Tomato Records. Iz naslova lahko sklepamo, da je avtor črpal koncept iz zakonitosti fuge, glasbene oblike, katere mojster je bil ravno baročni skladatelj Bach. Pri fugi na začetku glasovi vstopajo zaporedoma, tako da posnemajo drug drugega in se nato bolj ali manj zapleteno povezujejo med seboj. To zakonitost je Glaser poskušal interpretirati v vzorcu oblačila in na steni. Vzorec se ponavlja, vendar se stopnjuje od brezrokavnika prek obleke na steno. Avtor je o tem plakatu povedal, da »prikazuje Bacha, kakršnega si danes predstavljam. Ekscentričen fant, vendar z veliko talenta«.